(* 31. julij 1972, Slovenj Gradec). Otroštvo in mladost je preživela v Arji vasi. V Celju je obiskovala Srednjo pedagoško šolo, nato pa diplomirala na Pedagoški fakulteti v Mariboru. Po izobrazbi je univerzitetna diplomirana profesorica slovenščine in zgodovine. Zaposlena je na I. gimnaziji v Celju, kjer vodi šolsko knjižnico. Kot somentorica gimnazijskega literarnega lista Fedra in literarnega krožka usmerja in skrbi za kulturno-literarno delovanje na šoli. V okviru tradicionalnega Kulturnega maratona, ki poteka vsako leto februarja, organizira nastope mladih piscev na gimnaziji in zunaj nje, srečanja z znanimi pesniki in prireja Fedrovanje, poetično srečanje celjskih srednješolskih literarnih ustvarjalcev. Udeležila se je dveh literarnih delavnic, ki ju organizira Beletrina (literarne šole z Milanom Jesihom in Literarne šole s Tomažem Šalamunom), in literarne šole JSKD (2013). Pesmi je začela pisati že v ranem otroštvu, jih takrat objavljala v šolskih revijah, z eno izmed prvih pesmi je kot osnovnošolka osvojila nagrado na regijskem natečaju za mlade pisce. Pesmi je začela objavljati leta 2010, in jih od takrat objavila v literarnih revijah Vpogled, Mentor, Poetikon, Lirikon, Apokalipsa in Sodobnost. Pesmi za otroke so bile objavljene v revijah Cicido in Ciciban. S poezijo je sodelovala na različnih kulturnih prireditvah v Celju in okolici, na Večerih poezije in rime v Žalcu, na Odprtih branjih v okviru prireditve Dnevi poezije in vina na Ptuju, v spremljevalnem programu na podelitvi Veronikine nagrade 2012, v izboru za viteza/vitezinjo poezije 2013 Založbe Pivec, kjer se je uvrstila v polfinalno srečanje v Šmartnem v Goriških Brdih. Udeležila se je regijskega srečanja revije Mentor, festivala Urška. Pesmi so predstavili tudi v oddaji radia Prvi Literarni nokturno (2013). Z družino živi in ustvarja v Arji vasi.