Človek brez zob je spoštovani član družine. Manj je!
Odkar so Cigani postali Romi, se v Makedoniji nimamo s kom primerjati.
Tu vlada mrtvilo, ker mrtvaki vladajo!
Ni nam potreben Vodja. Sami se znamo pasti.
Dostojevski je poznal samo enega Idiota. V tistem času niso imeli takšnega političnega sistema.
V našem podzemlju ni pisarne. Pisarne so zgoraj!
Za razliko od Sizifa so volili uspeli. Porinili so kamen na vrh.
Predsednik in premier bi morala biti en človek. Zakaj bi ljudstvo zmerjalo dvakrat!?
Vse manj nas je. A tudi mi, ki smo ostali tukaj, smo vse manjši.
Titanik in Makedonija sta dve različni stvari. Titanik je imel krmarja.
Naša vojska je izvežbana, da preživi tudi v najtežjih razmerah. Enako kot ljudstvo!
Spominjam se imena in priimka vsakogar, ki me je seksal. Spominjam se tudi, v katerem skuščinskem sklicu je bil poslanec.
Ljudje na oblasti ne morejo pisati o kriminalu. To bi bilo enako, kakor če bi pisali biografijo.
Naš sodni sistem je kot Sveti Graal! Tisti, ki ga ima pri sebi, bo vladal večno.
Nekateri naši politiki tudi ogledalu obračajo hrbet. Samo da ne bi gledali nesposobnost.
Nista nam potrebna niti Sibirija niti Goli otok. Naša dežela nam je dovolj.
Mladina je za nas kot Sonce. Rojeva se na vzhodu in gre na zahod.
Prvi znak, da ste utonili, je to, če vsi okrog vas molčijo kot ribe.
Raje imam vlado kot svojo ženo. Vlada me bolj redno seksa.
Da bi postal pravi Makedonec, sem sosedu kupil kozo. Zdaj prosim boga, da mu crkne.
Kmalu bodo našo himno peli samo gluhonemi. Drugi ne morejo niti ust odpreti.
Našim prednikom se ni bilo treba naučiti pisati. Zgodovino so pisali samo zmagovalci.
Naši bogovi imajo strankarske izkaznice. Da bi se lahko legitimirali v peklu.