(*1968 v Koper) se ukvarja s pisanjem. Prvo spodbudo je dobil v osnovni šoli pri učiteljici slovenščine Olgi Lenac. Literarno pot je začel v krogu novomeških literatov, na Salonih poezije pri Marjanci Kočevar. Izpopolnjeval se na literarnih delavnicah pri mentorjih Goranu Gluviču, Alojzu Ihanu in Urošu Zupanu ter v Pravljični šoli Ljobe Jenče. Objavljal je v literarnih revijah Mentor, Rast, Fontana, Letni časi, na Radiu Slovenija in Radiu Univox, se predstavil na Radiu Kažin in Zeleni val ter na samostojnih in skupnih literarnih večerih (npr. Mlade rime). Spodbudil je nastanek Kluba literatov Kočevske, ki ga je aktivno vodil in v njem deloval kot urednik, mentor in organizator literarnih prireditev.
Napisal je besedila za skladbe, recenzije, priročnike, predlogo za študentski kratki film, nekaj scenarijev za prireditve ter sodeloval pri ustvarjanju predstave Friderik in Veronika z dramaturginjo Simono Ješelnik. Sourejal je fanzin Cicifuj, urejal klubsko zbirko Kluba literatov Kočevske (10 izdaj) in uredil nekaj publikacij. Prevedel je posamezne pesmi Aleksandre Ćvorović, Darka Cvijetića, in Nikole Živanovića, pet korejskih pravljic za Radio Študent (Za 2 groša fantazije) in knjigo Insights, Berta Hellingerja, ki žal ni dočakala objave. Njegova posebna ljubezen so pravljice. Poleg redne službe deluje kot tekstopisec v oglaševanju.
Bibliografija:
SLEDENJE KAIROSA, pesniška zbirka, Mondena 2000
DEKLICA S PIŠČALKO, zbornik Kluba literatov Kočevske 2001
VETER V SUNKIH, pesniška zbirka, Klub literatov Kočevske 2007
KOVČEK Z DVOJNIM DNOM / KOVČEG SA DUPLIM DNOM, antologija pesnikov iz Banja luke in Novega mesta, Udruženje književnika Srpske, Banja luka, 2010