(*3. april, 1959, Pančevo, Srbija). Maturirala je na gimnaziji Uroš Predić v Pančevu (1977), diplomirala na Fakulteti za politične vede v Beogradu (1983) na novinarstvu, specialistka za odnose z javnostjo. Delala je kot novinarka v Pančevcu, lokalnem tedniku, bila je direktorica Službe za marketing in informiranje v podjetju Razvoj in inženiring Pančevo, direktorica sektorja za odnose z javnostjo v marketiški agenciji Mark-plan v Pančevu, urednica v marketinški agenciji Spectra in v agenciji OGILFY&MATHE v Beogradu, PR manager Info centra modne industrije v SCG in urednica frevije YUTEF, PR manager Kulturnega centra v Pančevo, Coipywriter v PR agenciji Pristop Beograd, copywriter v PR agenciji NEO Communications Beograd in je direktorica marketinga BiS Reciklažni centere Pančevo. Je predsednica Združenja publicistov Vovnodine (od 1986 do 1990), čanica Združenja književnikov Srbije, članica MENSA Srbija in NUNS Srbija. Je PR sodelavka za Urad Nj. k. v. prestolonaslednika Aleksandra Karađorđevića. Objavlja v: Svetosavsko zvonce, Istočnik (revija Kanadske eparhije), Kišobran (izdaja za diasporo), Antologija savremene poezije (priredila Eleonora Luthander, Švedska), Zbornik združenja Miloš Crnjanski iz Stokholma, Priče (priredila Mirjana Matarić, Pasadena, USA), Mali zmaj i mala zmajčica (mesečni dodatek za otroke, dnevnik Press), Pančevac (tednik), Folklor, Mama, Bazar, Glorija, Lisa.
Objavljenje knjige:
MOJA MAMA NAJLEPŠE KUVA, pripovedovalnica za mame, očete in otroke, 1995
MAMA, JE L’ SUTRA OPET IDEŠ NA POSAO?, zbirku zgodb za otroke, 1999
ZAISTINSKA SRPSKA BAJKA, pravljična zgodba, 2002
KRIVO MI JE, zbirka poezije, 2005
ROAMING, prvi roman na svetu napisan v sms dijaloški obliki, 2008
RAŠČUPANE MUŠKATLE, kratke zgodbe, 2009
IZLOŽBA REČI, zbirka pesmi v srbščini in švedščini, 2010
A DA, STVARNO, ODEMO NA KAFU?, zbirka pesmi (Gordana Vlajić, Miodrag Jakšić, Sanja Petrović i Vladimir Blagojević), 2011