(*1976, Konjic, Bosna in Hercegovina), pesnica, pisateljica za odrasle in otroke, kritičarka in ilustratorka. Šolala se je v Konjicu, Splitu in Mostarju. Je provesorica hrvaškega jezika in književnosti in ima dolgoletne novinarske izkušnje. Je soavtorica dvojezične zbirke Let u TROstihu (2008), ilustrirala je knjigo Let u TROstihu Marije Perić – Bilobrk (2009, Dunaj). Prejela je nagrado »Fra Grgo Martić« za najboljši prozni prvenec, za zbirko zgodb Kišne kapi u piščevoj luli (2011). Leta 2011 je na natečaju asociacije Gratiartis (Bruselj) uvrščena v knjigo pravljic Vrijeme pričom otključano . Uvrstili soj o v zbornike v Bosni in Hercegovini in v tujini. Objavlja v domačih in tujih literarnih revijah in ravijah za kulturo: Osvit, Diwan, Motrišta, Riječ, Marulić, Život, Bosna Franciscana, Republika poezije, Napretkov Hrvatski godišnjak, Poeta, Balkanski književni glasnik, Diogen, Nova Istra, Suvremena pitanja, Književno pero, Lacuna mag, Gekharm … Sodelovala je pri literarnih programih doma in v tujini. Njene pesmi so prevedli v angleščino, italijanščino, nemščino in armenščino. V Književnem klubu Mostarja deluje kot koordinatorka za medije in je članica organizacijskega odbora literaranega festivala Dnevi književnega kluba Mostar. Živi in dela v Mostarju.
Publikacije:
LET U TROSTIHU (soavtorka), dvojezična pesniška zbirka, Društvo hrvaških pisateljev Herceg Bosne, Mostar 2008
KIŠNE KAPI U PIŠČEVOJ LULI, zbirka zgodb, Fondacija »Fra Grgo Martić«, 2011
Lidija Pavlović-Grgić (1976, Konjic, Bosna in Hercegovina). Školovala se u Konjicu, Splitu i Mostaru. Profesorica je hrvatskog jezika i književnosti s dugogodišnjim novinarskim iskustvom.
Piše poeziju i prozu za djecu i odrasle. Piše i prikaze, recenzije te kritike. Koautorica je dvojezične stihozbirke Let u TROstihu (Naklada Društva hrvatskih književnika Herceg Bosne Mostar, 2008.).
Ilustrirala je knjigu Let u TROstihu i dvojezičnu zbirku poezije Marije Perić-Bilobrk PoeSIEja (Beč, 2009.).
Dobitnica je književne nagrade “Fra Grgo Martić” za 2011., u kategoriji najboljeg proznog prvijenca za zbirku priča Kišne kapi u piščevoj luli (objavljena u nakladi Zaklade “Fra Grgo Martić” 2011. godine).
Na prošlogodišnjem natječaju asocijacije Gratiartis iz Bruxellesa uvrštena je u knjigu pripovjedaka Vrijeme pričom otključano.
Uvrštena je u zbornike u Bosni i Hercegovini i inozemstvu. Objavljivala je u domaćim i inozemnim književnim i časopisima za kulturu: Osvit, Diwan, Motrišta, Riječ, Marulić, Život, Bosna Franciscana, Republika poezije, Napretkov Hrvatski godišnjak, Poeta, Balkanski književni glasnik, Diogen, Nova Istra, Suvremena pitanja, Književno pero, Lacuna mag, Gekharm...
Sudjelovala je u književnim programima u zemlji i inozemstvu. Pjesme su joj prepjevane na engleski, njemački, talijanski i armenski jezik.
U Književnom klubu Mostar angažirana je kao koordinatorica za medije i u Organizacijskom odboru književnog festivala Dani Književnog kluba Mostar. Živi i piše u Mostaru.