(*11. januar 1952, Virovitica – † 27. avgust 2016, Okrešelj), fotograf. V Zagrebu je končal Kemijsko tehnično šolo in v Varaždinu kemijsko smer Višje tekstilne tehnične šole. Od 1973 živi v Mariboru. Delal je v MTT do njenega propada, potem pa je delal kot svobodni fotograf pri Koncertni poslovalnici Maribor, SNG Maribor, mariborski škofiji, Sinagogi. S fotografijo se je ukvarjal od svojega 10. leta. V Mariboru se je posvetil predvsem fotografiranju kulturnih dogajanj. S fotografijami je sodeloval v več publikacijah (P. Kuret: Sto slovenskih opernih zvezd, I. Karlin: Od opere do mjuzikla; V vrtincu nasprotij, 90 let SNG Maribor, gledališki listi Opere in baleta, almanahi Borštnikovega srečanja;: 20 let galerije Ars Sacra, Miha Krištof: Kristus - Križi -Oljke, publikacijah Sinagoge, Društva baletnih umetnikov Slovenije, Mariborske nadškofije; Iko Otrin, legenda mariborskega baleta, Ob 150. obletnici Slomškovega prihoda v Maribor, monografija Gornje Jelenske na Hrvaškem. Razstavljal je v SNG (Beneške maske), Mariborski knjižnici, v MTT, galeriji AA v Rušah, galeriji Ars Sacra, Zdravstveni šoli v Mariboru, Gimnaziji A. M. Slomška, v Lovrencu na Pohorju, DOSOR v Gornji Radgoni, Karlinia (JSKD), galeriji RRRudolf, Hrvaškem kulturnem društvu Maribor, v Gornji Jelenski (Hrvaška), Knjižnici mesta Zagreba . Sodeloval je pri več skupinskih razstavah Foto kluba Maribor, katerega član je bil. Dve leti je bil zaposlen pri kulturnem društvu Mariborska literarna družba preko javnih del, pozneje pa kot honorarni sodelavec. Pripravil je nekaj dokumentarnih fotografskih razstav: o EPK 2012 v Literarni hiši Maribor, o baletu SNG Maribor, o Mariboru iz zraka, o Janezu Karlinu, zelo odmevna pa je bila razstava o 50. nosilcih Borštnikovega prstana, ki jo je društvo preneslo tudi v Slovenski dom v Zagrebu. Umrl je pri nesreči v gorah, pod Okrešljem.