Ugotavljanje uredniških ekip Tribune je nekoliko zamuden posel, ker je zlasti po let 1969 prihajalo do precejšnjih prelomov, podatki so različni, uredniki, tudi odgovorni in glavni, so se spreminjali,list ni izhajal kontinuirano. A to je tudi cilj tega pregleda - prikazati, da je bil to burnejši čas. Od novega tiskovnega zakona naprej sem evidentiral tudi sestavo sveta lista. Vidi se, da je tudi skozenj marširala kasnejša liberalna vladajoča skupina.
XVI. letnik 1966–1967
Uredništvo: Nadežda Čačinovič, 1ztok Geister (odgovorni urednik), Tone Pačnik, Boštjan Pirc (urednik fotografije), Slavko Pregl, Rudl Rizman (Zasnove), Dimitrij Rupel, Dušan Tršar (tehnični urednik), Peter Vodopivec, Matjaž Hanžek (grafika), Matjaž Jugovič, Božidar Lakota
XVII. letnik 1967-1968
Uredništvo: Andrej Medved (odgovorni urednik), Dimitrij Rupel (odgovorni urednik), Dušan Tršar (tehnični urednik), Franci Zagoričnik, Ivo Marenk, Mark o Švabič, Marko Slodnjak, Marko Slodnjak (odgovorni urednik), Milenko Matanovič, Milenko Vakanjac, Nande Miklavc, Rudi Rizman, Sašo Šrot, Tone Stojko (urednik fotografije)
XVIII. letnik 1968-1969
Uredništvo: Ivo Marenk, Milenko Matanovič, Andrej Medved (odgovorni urednik št. 6 naprej), Nande Miklavc, Rudi Rizman, Dimitrij Rupel, Marko Slodnjak (odgovorni urednik št. 5), Tone Stojko (urednik fotografije), Sašo Šrot, Marko Švabič, Dušan Tršar (tehnični urednik), Milenko Vakanjac, Franci Zagoričnik
XIX. letnik 1969-1970
Prisilna uprava: Vinko Ošlak, Stane Hočevar, Jaro Novak, Ciril Baškovič, Ivan Kreft, Iztok Simoniti, Bojana Klemenčič, Vito Šoukal, Jože Konc, če bo treba, bo sedet Sel: Sašo Šrot (odgovorni urednik, zgleda).
Po 3. številki
Uredništvo: Milan Dekleva, Srečo Dragan (likovni urednik) Stanko Hočevar, Jože Konc, Andrej Medved, Jaro Novak, Marko Pogačnik (likovni urednik) Marko Slodnjak, Slavko Splihal, Tone Stojko (urednik fotografije), Sašo Šrot (odgovorni urednik), Marko Švabič, Dušan Tršar (tehnični urednik, Peter Kuhar (lektor).
XX. letnik 1970-1971
Od 15. 10. 1970
Uredništvo: Milan Dekleva, Kostja Gatnik, Jože Konc, Andrej Medved, Marko Slodnjak, Marko Švabič, Aleksander Zorn.
Od 22. 10- 1970 do maja 1971
Uredništvo: Boris Cizej, Milan Dekleva, Kostja Gatnik, Jože Konc (glavni urednik), Jernej Novak, Vladimir Simič, Jaša Zlobec (odgovorni urednik). Stalni sodelavci: Adam Franko, Roel van Duyn (Nizozemska), Stane Hočevar, Miro Končina, Tomaž Kralj, Pavel Kristan, Jure Mikuž, Radivoj Pahor. Lado Planko, Marjan Pungartnik, Ciril Ribičič, Samo Simčič. Janez Stergar, Tomaž Šalamun, Lenart Šetinc, Darko Štrajn, Mladen Švarc, Cvetka Tot, Andrej Ule, Mile Vakanjac, Peter Vodopivec, Žarko Veselič (fotografija), Milan Jesih (lektor).
Od 10. 10. 1971 do 26. maja 1972Uredništvo: Mladen Dolar (glavni urednik), Jaša Zlobec (odgovorni urednik), Dragica Zlobec (sekretar redakcije in lektor), Franko Adam, Boris Cizej, Milani Jesih, Marjan Pungartnik, Vladimir Simič, Darko Štrajn, Mladen Švarc, Tomo Podgornik (tehnični urednik), Drev Franc (fotografija).
Stalni sodelavci: Milan Dekleva, Jure Detela, Stanko Hočevar, Jože Konc, Pavel Kristan, Andrej Medved, Jure Mikuž, Jernej Novak, Lado Planko, Marjan Pungartnik, Janez Stergar, Marko Slodnjak, Ivo Svetina, Tomaž Šalamun, Mladen Švarc, Cvetka Tot, Milenko Vakanjac, Peter Vodopivec, Tomaž Wraber, Vinko Zalar, Pavle Zgaga, Aleksander Zorn.
XXI. letnik 1971-1972
Uredništvo: Mladen Dolar (glavni urednik), Jaša Zlobec (odgovorni urednik), Dragica Zlobec (sekretar redakcije in lektor), Franko Adam, Boris Cizej (odgovorni urednik od 19. št), Milan Jesih, Vladimir Simič (odgovorni urednik od 13. št.), Darko Štrajn, Mladen Švarc, Tomo Podgornik (tehnični urednik), Drev Franc (fotografije), Janez Brecelj (fotografija)
Stalni sodelavci: Milan Dekleva, Jure Detela, Jože Konc, Lev Kreft, Pavel Kristan, Tomaž Kšela, Andrej Medved, Jure Mikuž, Jernej Novak, Lado Planko, Marjan Pungartnik, Ciril Ribičič, Janez Stergar, Ivo Svetina, Tomaž Šalamun, Lenart Šetinc, Mladen Švarc, Vinko Torkar, Andrej Ule, Mile Vakanjac, Peter Vodopivec, Tomaž Wraber, Vinko Zalar, Pavle Zgaga, Aleksander Zorn
XXII. letnik 1972-1973
Uredništvo: Tomaž Kšela (v. d. glavnega urednika), Marjan Pungartnik (odgovorni urednik in v.d. glavnega urednika za 23-24. številko), Igor Torkar, Miha Avanzo, Pavle Zgaga, Nikola Damjanič, Zdravko Duša (od 16 ½ 17-18 ½ naprej) Rado Lipovec (od 9. številke naprej), Neva Mlakar (od 15. številke naprej), Edo Stefančič (likovni in tehnični urednik). Bora Zlobec – Jurčič (sekretar redakcije, lektor), Črt Prinčič (tehnični sekretar:), Alenka Blažina (korektor)
Izdajateljski svet: (od 12 številke naprej): Jurij Avčin, Božidar Debenjak, Nevenka Dolgan, Pavel Gantar, Franc Jakopin, Jure Mikuž (predsednik), Boris Muževič. Primož Žagar.
XXIII. letnik 1973-1974
Št. 1-3
Uredništvo: Miha Avanzo, Zdravko Duša, Cene Filipič, Neva Mlakar, Edi Stefančič, Jože Vogrinc, Pavle Zgaga (odgovorni urednik št. 1-2 in 3), Marjan Pungartnik (v. d. glavnega urednika za 1-2), Bora Zlobec Jurčič (lektorica), Alenka Blažina (korektorica), Alojz Zorman (tehnični sekretar)
Izdajateljski svet: Jurij Avčin, Božidar Debenjak, Nevenka Dolgan, Pavel Gantar, Franc Jakopin, Jure Mikuž (predsednik), Boris Muževič, Primož Žagar.
Št. 4 naprej:
Uredništvo: Cene Filipič (glavni urednik), Mladen Švarc (odgovorni urednik za št. 4), Daniel V. Levski (v. d. odgovornega urednika od št. 5-6 do št. 25), Peter Pal (od št. 5-6, pomočnik glavnega urednika), David Plut (pomočnik odg. urednika in po 5-6. št. desk), Darko Štrajn (odgovorni urednik po 5-6), Andrej Albreht, Uroš Janko, Blaž Ogorevc, Jadran Sterle (po 5-6) Jože Vogrinc, Ivan Volarič, Marjetica Vrhunc, Edi Stefančič (likovni in tehn. urednik), Valči Škrbec (po št. 5-6), Pavle Zgaga (desk od 7-8 do 25), Bora Zlobec-Jurčič (lektorica)
Izdajateljski svet: Božidar Debenjak, Pavle Gantar, Franc Jakopin, Sonja Lokar, Jure Mikuž (predsednik) Boris Muževič, Gorazd Sancin, Primož Žagar
XXIV. letnik 1974-1975
Št. 8-9
Uredništvo: Bojan Brumen, Anka Jančič, Tomaž Mastnak, Jože Vogrinc, Ivan Volarič — Feo, Jadran Strle (v.d. odgovornega), Jože Škrlj (v.d. glavnega), Ifigenija Zagoričnik (tudi lektor), Jože Slak (tehnični in likovni).
Izdajateljski svet:: Smilja Amon, Božidar Debenjak, Spomenka Hribar, Robi Kovšca, Marko Morel, Peter Pal, Andrej Pengov, Boštjan Pirc, Vili Pšeničny, Darko Štiajn, Janez Vodičar, Pavle Zgaga ter glavni in odgovorni po funkciji ...